למה לבנות אתרים דווקא בוורדפרס?

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) לפרסום אתרי אינטרנט ובלוגים. זוהי אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות ביותר המשמשות אתרים ברחבי העולם. לוורדפרס יש מוניטין של ידידותית למשתמש, קלה לשימוש וחזקה. זה גם מאוד להתאמה אישית עם מספר רב של ערכות נושא, תוספים, ווידג'טים ותבניות הזמינות להורדה. הפופולריות של וורדפרס בתעשייה הובילה לשימוש שלה בתעשיות רבות ושונות – כמו גם לשימוש כפלטפורמת קוד פתוח הניתנת להתאמה אישית לכל צורך.

מה חשוב לדעת על וורדפרס?

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן המאפשרת לבעלי אתרים לבנות אתר משלהם ללא כל ידע בקידוד. זוהי פלטפורמת קוד פתוח ויש לה הרבה תוספים ונושאים המאפשרים התאמה אישית. וורדפרס היא תוכנת קוד פתוח המאפשרת לך ליצור אתר משלך ללא כל ידע בקידוד. יש לו הרבה תוספים ונושאים המאפשרים התאמה אישית. וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות בעולם, כאשר למעלה מ-25% מכל האתרים בנויים על וורדפרס. זוהי גם אחת הפלטפורמות הגמישות ביותר שיש, כך שקל למצוא את מה שאתה צריך ולגרום לו לעבוד עם הנושא או הצרכים העסקיים של האתר שלך.

וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן המאפשרת לך לנהל בקלות את תוכן האתר שלך. זה יכול לשמש למטרות רבות, כולל בלוגים, אתרי אינטרנט, חנויות מקוונות, או אפילו ארגונים ללא מטרות רווח. וורדפרס נוצרה על ידי Matt Mullenweg בשנת 2003 ומאז הורדה למעלה מ-30 מיליון פעמים. וורדפרס גם הורדה יותר מ-10 מיליארד פעמים מאז הקמתה, מה שאומר שיש לה נתח שוק של 80% מכל מערכות ה-CMS באינטרנט. וורדפרס היא תוכנת קוד פתוח בחינם הפועלת על PHP. זה כתוב בגיליונות סגנון מדורגים (CSS) ו-HTML5.

וורדפרס נוצרה על ידי Matt Mullenweg, המייסד של Automattic, Inc., בשנת 2003. התוכנה תוכננה במקור עבור בלוגים אישיים אך מאז גדלה לשימוש נרחב כמערכת ניהול תוכן לאתרי אינטרנט.

וורדפרס היא אחת מפלטפורמות האינטרנט הפופולריות ביותר בשימוש כיום, כאשר למעלה מ-80% מ-10 מיליון האתרים המובילים משתמשים בה כ-CMS שלהם. זהו גם אחד ממערכות ה-CMS הפופולריות ביותר לעסקים בשל קלות השימוש והגמישות שלו. וורדפרס מפעילה יותר מ-60% מכל האתרים המשתמשים במערכת ניהול תוכן (CMS), מה שהופך אותה לאחת הפלטפורמות הנפוצות ביותר לבניית אתרים הקיימות כיום. וורדפרס היא תוכנת קוד פתוח חינמית המניעה יותר מ-27% מהאינטרנט. זה קל לשימוש וניתן להתאים אותו בדרכים רבות. לפלטפורמת וורדפרס יש תכונות רבות שמקלות על מפתחים לבנות אתרים. ממערכת הקצה שלה ועד ספריית התבניות שלה, וורדפרס מציעה את הכלים הדרושים לכל פרויקט אתר אינטרנט. וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) הקיימת מאז 2003. זוהי פלטפורמה קלה לשימוש שניתן להתאים אישית לצרכים שלך. וורדפרס היא כעת מערכת ה-CMS הפופולרית ביותר בעולם, עם למעלה מ-32% מכלל האתרים שנבנו עליה. הוא מפעיל אתרים עבור כמה מהמותגים הגדולים בעולם כמו CNN, פורבס ו-BBC. לוורדפרס יש קהילה גדולה של מפתחים ומעצבים אשר כל הזמן מעדכנים את הפלטפורמה כדי להפוך אותה ליותר ידידותית למשתמש ולשפר את הפונקציונליות שלה.

למה לבנות אתר דווקא בוורדפרס?
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
אולי יעניין אותך גם