בניית אתרי וורדפס

וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות בעולם. יש לו בסיס משתמשים עצום והוא משמש עסקים רבים. פיתוח וורדפרס יכול להיעשות על ידי כל אחד עם ידע מסוים ב-HTML, CSS ו-PHP. עם זאת, זו יכולה להיות משימה מרתיעה לבנות אתר וורדפרס משלך מאפס. למרבה המזל, ישנם מספר כלים שמקלים על בניית אתרי וורדפרס למתחילים. כלים אלה מאפשרים לך ליצור אתר וורדפרס משלך ללא כל ידע בקידוד. וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן פופולרית המשמשת מיליוני אתרים. יש בו כלים מובנים לבנייה ועריכה של אתרים. עם הכלים האלה, אתה יכול ליצור אתר או בלוג משלך בתוך דקות.

למה לבנות אתר דווקא בוורדפרס?

וורדפרס היא פלטפורמת קוד פתוח הניתנת לשימוש בחינם וניתן למצוא אותה באינטרנט בכתובת WordPress.org. זה קיים בערך 10 שנים וזה כרגע ה-CMS הפופולרי ביותר בעולם עם למעלה מ-25% נתח שוק לפי נתוני BuiltWith מ-2016. וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן המאפשרת למשתמשים לנהל את התוכן והמראה של האתר שלהם. וורדפרס היא אחת ממערכות ה-CMS הפופולריות ביותר המשמשות לבניית אתרים. הוא נמצא בשימוש על ידי יותר מ-75% מכל אתרי האינטרנט באינטרנט. לפלטפורמת וורדפרס יש מגוון רחב של תוספים, המשמשים להרחבת הפונקציונליות שלה.

ניתן לבנות אתרי וורדפרס באמצעות ערכות נושא של וורדפרס או באמצעות ערכות נושא ותוספים מותאמים אישית. ערכות נושא מותאמות אישית נוצרות על ידי מפתחים, שיכולים להוסיף התאמות אישיות משלהם לערכת הנושא מבלי לשנות את קוד הליבה שלו. הם יכולים גם ליצור תוספים משלהם שמרחיבים את הפונקציונליות של אתרי וורדפרס בדרכים שונות. בניית אתר וורדפרס היא רעיון טוב מכיוון שניתן להתאים ולעדכן אותו בקלות. זו הסיבה שהיא אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות בעולם.

מידע על פלטפורמת וורדפרס

וורדפרס קיימת כבר יותר מ-10 שנים, והיא ראתה שינויים רבים במהלך השנים. זה תוכנן במקור כפלטפורמת בלוגים, אבל עם הזמן הוא התפתח למצבו הנוכחי כבונה אתרים שיכול לשמש כל אחד. הסיבה העיקרית לכך ש-WordPress כל כך פופולרי היא בגלל יכולת ההרחבה וקלות השימוש שלה. בכמה לחיצות בלבד, תוכל להפעיל אתר מדהים בשרת האחסון שלך מבלי שתצטרך לדעת שפת קידוד או כישורי תכנות. בניית אתרי וורדפרס היא תהליך שעשוי להיות מייגע ולאורך זמן.

וורדפרס הוא כלי CMS רב עוצמה שיש לו מגוון רחב של מקרי שימוש. לדוגמה, הוא משמש עבור בלוגים ואתרים אישיים, אך ניתן להשתמש בו גם עבור אתרי מסחר אלקטרוני. וורדפרס היא גם כלי נהדר עבור בוני אתרים מכיוון שהוא מאפשר להם ליצור אתרים ללא צורך לדעת HTML או CSS.

היכולות שלנו

המערכות עליהם אנחנו בונים את האתרים

אנו גאים להציע מגוון רחב של שירותים, החל מעיצוב ופיתוח אתרים ועד יצירת אפליקציות למובייל ועוד. עם ניסיון של שנים בתעשייה, אנו מבטיחים שביעות רצון לקוחות מכל פרויקט שאנו לוקחים על עצמנו.