כמה עולה להשכיר שירותי כתיבת תוכן?

התוכן הוא חלק בלתי נפרד מניהול התשתיות הדיגיטליות של העסק שלנו. החל מאתר האינטרנט של החברה, דרך העמודים העסקיים ברשתות החברתיות, דפי נחיתה שברשותנו ועד למיילים לרשימת התפוצה שלנו. כל אלה מצריכים מאיתנו הכנה של תכנים באופן שוטף לצורך תחזוקה, שיווק וקידום העסק באינטרנט, הקידום האורגני שלו בגוגל ועוד. מי כותב את המאמרים האלה? כמה זה עשוי לעלות לנו? וכמה תכנים באמת צריך? על כך ועוד בכתבה זו.

ראשית – כמה תכנים באמת צריך?

כמות התכנים תלויה בכמה אתם רוצים להיות פעילים בקמפיין השיווק הדיגיטלי שלכם, הידוע כקמפיין שלא נגמר. בסופו של דבר כדי לייצר חשיפה לעצמכם או לעסק שלכם תצטרכו לייצר תכנים באופן שוטף לקהל שלכם. יתרה מכך, גם האלגוריתמים השונים (בין אם האלגוריתם של גוגל במנוע החיפוש שלו ובין אם האלגוריתם של רשת חברתית מסוימת) ירצו לראות מכם הרבה תכנים באופן שוטף על מנת להמליץ עליכם ולהגדיל את החשיפות לאתר או לפרופיל שלכם. זה תקף במנוע החיפוש של גוגל, ברשתות החברתיות, ביוטיוב ובכל דבר למעשה – תיצרו תוכן רב באופן שוטף, תוכן טוב, ייחודי, איכותי ורלוונטי – ותקבלו יותר חשיפות. 

מי כותב את התכנים שלנו?

כאשר אנו מדברים על יצירת תכנים לאתר שלנו או לעמודים העסקיים שלנו ברשתות החברתיות ניתן לייצר את התכנים הללו בכמה דרכים. האופציה הראשונה היא כמובן שאתם תכתבו את התכנים שלכם. במידה וזה לא מתאפשר מבחינת זמן, יכולת כתיבה או סבלנות לכתוב – תוכלו להשכיר שירותי כתיבת מאמרים בתשלום של כותב פרילנסר או חברת כתיבת תוכן איכותית. כל עוד תתנו לכותב התוכן את הדגשים המתאימים ותעקבו אחר התכנים שלו, אין סיבה שלא תחסכו זמן רב ומאמץ בהכנת התכנים לאתר שלכם ותוכלו להתרכז במשימות הרבה יותר חשובות כמו מתן השירות ללקוחות שלכם, שיפור תהליכים בקמפיין השיווקי שלכם והמשך טיפוח התשתיות שלכם בדיגיטל ובכלל.

כמה עולה לי מאמר תוכן?

העלות של מאמר תוכן תלויה באיכות המאמר, באיכות הכותב, באורך המאמר (לרוב מתמחרים פר מילה), ברמת ההתעמקות הנדרשת, בסוג התוכן, במורכבות הדגשים שבעל העסק מבקש ועוד. כל אלה יכולים להשפיע על עלות התכנים שאתם מבקשים. יש הבדל במחירים ובאופן התמחור בין פוסטים לפייסבוק לבין ניוזלטר לבין מאמר לאתר הלקוח. יש אפילו הבדל ברמת הכתיבה, באורך הכתבה ובמחירים בין מאמר SEO לבין מאמר לאתר לקוח. טווח המחירים יכול לנוע בין עשרות למאות שקלים למאמר, באזור עשרות שקלים לפוסט או ניוזלטר ברכישת חבילה ובעלות של חצי שקל עד 2 שקל למילה כאשר מדובר בתוכן שיווקי לדף נחיתה. לכן, מציאת חברת התוכן הנכונה עבורכם חיונית לא רק למחיר האטרקטיבי אלא גם לאיכות הכתיבה ולעמידה במטרות התוכן עבור בעל העסק וקידום המותג שלו.

כתיבת תוכן
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
אולי יעניין אותך גם