הכסף בא עם המילים – כך אפשר להגדיל את הרווחים באמצעות התוכן

חלומו של כל בעל עסק הוא לראות את העסק שלו הולך ומתפתח, כך שבמקום הוצאות חוזרות ונשנות הוא יוכל גם להגדיל את הרווחים שלו. אך בימינו כדי להתקדם, אין די בתליית שלט בפתח החנות או המשרד. גדול או ססגוני ככל שיהיה, השלט לא יוכל להביא אליכם את הלקוחות הרחוקים יותר, אלה שלא עוברים לידכם בכל יום, אלה שגרים בעיר אחרת. כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים ברחבי הארץ (ולעתים אף בעולם) יש צורך בהקמת אתר טוב, ואחד ההיבטים המשמעותיים והמשפיעים ביותר בקידום אתרים הוא כתיבת תוכן.

לעשות שימוש בכתיבה וביטויים נכונים להגדיל הכנסות בעסק:

בעזרת שירותי כתיבת תוכן איכותיים תוכלו להגדיל באופן משמעותי את הרווחים שלכם, וזה אינו מיתוס. אלה כמה נקודות למחשבה בתחום זה:

  • מילות מפתח הן שם המשחק – אלה אותן מילות החיפוש המסייעות לגולשים למצוא אתכם בשעה שהם זקוקים לשירותיכם. אלה יכולים להיות שירותי תיקון מסך LG  במעבדה מקצועית, עיצוב שיער לכלה המתחתנת או משלוח פרחים עד הבית. לאחר ביצוע חקר מילות מפתח על ידי מקדם האתרים, כותב התוכן משלב אותן בתוך הטקסטים באתר באופן טבעי וקריא. כך שאם הקידום מבוצע כהלכה וגוגל ממקמת את האתר שלכם בתוצאות הראשונות, הגולש ימצא אתכם ברגע שיקליד את מילות החיפוש הרלוונטיות. 
  • הכותב שיוצר עניין – גורמים רבים משפיעים על החלטותיו של הגולש לבצע פעולה באתר שלכם. אחד מהם הוא תוכן אמין ומעניין. כותב תוכן טוב יכול ליצור עניין בקרב כל גולש, תוך שהוא מדגיש את היתרונות של המוצרים או השירותים. 
  • מניעים לפעולה – תכנים רבים כוללים לא פעם משפטי הנעה לפעולה בסופם. משפטים אלה מעודדים את הלקוח (לפעמים אף באופן בלתי מודע) להשאיר פרטים או לבצע רכישה. 
  • עדכון תמידי של הבלוג באתר – תכנים מעניינים חשובים לעדכון התמידי של הבלוג שלכם. בין אם אתם מעדכנים אותו על בסיס יומי (אם כך, זה נהדר לקידום), שבועי או חודשי, אתם צריכים לשדר לגוגל ולגולשים שלכם שאתם מחדשים את התוכן באתר וכי קיימת בו פעילות ענפה. ככל שהאתר שלכם יתעדכן באופן תמידי, כן תזכו לקצור את פירותיו. כך או אחרת, כדאי לבנות אסטרטגיה טובה שתסייע לכם להעלות את המאמרים בכל פעם לאתר או לבלוג ולקדם את העסק שלכם.

מגוון פרמטרים שונים נוספים שחשוב לדאוג להם:

התוכן הוא המלך בכל מה שקשור לקידום אתרים, אבל לא רק. אתר טוב נמדד בכמה פרמטרים המאפשרים להעצים את חוויית המשתמש ולאפשר לגולשים שלכם לבלות בו זמן רב בנעימים. כך למשל, אחת היכולות החשובות שצריכות להיות לכל אתר היא מהירות טעינה גבוהה. בינינו, היום לגולשים אין זמן לחכות עד שהאתר שלכם יעלה לאוויר, ובמקרים רבים אם הוא לא נטען כעבור 2-3 שניות (ורצוי מיד), הם פשוט עוברים לאתר אחר. זה אולי נשמע לא הוגן, כי אחרי הכול לאתר שלכם יש הרבה מה להציע, אך בקידום אתרים, כמו בכביש, צריך להיות חכם ולא בהכרח צודק. כך שאם אתם רואים שלאתר שלכם לוקח יותר מדיי זמן לעלות, התייעצו עם חברת האחסון או התקינו תוסף מתאים. 

דוגמה לפרמטר נוסף המשפיע על האתר שלכם היא העיצוב. אתר עמוס בתכנים בלבד עלול להבריח גולשים אשר יתקשו להתמודד עם הטקסטים המרובים. אך אם תדאגו לעיצוב טוב ותעלו תמונות וסרטונים, לצד התוכן המעניין שכבודו במקומו מונח), תוכלו להשאיר את הגולשים לזמן רב. 

מעוניינים לדעת יותר על קידום העסק שלכם? פנו אלינו כדי לקבל פרטים נוספים על כתיבת תכנים בפרט ועל קידום אתרים בכלל. 

כך אפשר להגדיל את הרווחים באמצעות התוכן
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
אולי יעניין אותך גם